Online ügyfélszolgálat

Intézze ügyeit gyorsan, egyszerűen az online ügyfélszolgálaton!
Internet hozzáféréssel bárhonnét, sorban állás nélkül kezelheti ügyfélszolgálati ügyeit.
Számlareklamáció, lejárt határidejű számlák kezelése, műszaki hiba- vagy általános információkérés, számlarészletezés csupán néhány kattintással!

online_ugyfelszolgalat_565x192


Mit intézhet az online ügyfélszolgálaton?

Általános információkérés

Kezdeményezheti a szerződésekhez kapcsoló alapinformációk, szolgáltatások módosítását: pl. névmódosítás, címmódosítás stb.

Hibabejelentés

Lehetővé teszi a szolgáltatásokkal kapcsolatos online hibabejelentést. Továbbá segítséget nyújtunk egyes szolgáltatások igénybevételével, beállításával kapcsolatban is: pl. készülék beállítás, BlackBerry szolgáltatás, Tömeges SMS, Flottakezelő, mobilinternet szolgáltatások, levelező program számítógépes beállítása, stb.

Korábbi bejelentéseim

A Bejelentéseim menüpontban lehetőség van a korábbi bejelentések és azok státuszának nyomon követésére.

Számlareklamáció

A Számlareklamáció modul a számlákkal kapcsolatos reklamációk fogadását és kezelését teszi lehetővé. Az űrlap kitöltésével észrevételeket tehet pl. a számlaképpel, a számlázott tételekkel, a hívásadatokkal, vagy a kedvezménycsoportokkal kapcsolatban.